like everyone else, only a little bit better.



alla dessa bra bilder är tagna av nathalie själv. tackar för gårvällen ni är för härliga. ♥

med en hungrande mage så kanske jag borde ta mig upp ur sängen och äta något.
vår bakismat skulle ha varit perfekt idag sanna. fan att vi åt det i onsdags.
-
med en känsla av att det var söndag så fick jag ångest, hur bra är det inte att lägga
en fest på en fredagkväll, jag har ju hela helgen framför mig :D sjukligt utvilad.
så vad som händer till kvällningen återstår och se. humöret på topp.

ses

Kommentarer
Postat av: susenn

haha mja, här med, sjukligt sugen på en fet pizzaAAaA!!

2010-12-04 @ 21:32:06
URL: http://susannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0