livets

måste erkänna min vurpa redan i andra åket innan jag fortsätter.
kort därefter klantade jag mig i liften.

sälen var mys, bjöd på hur bra åkning som helst och pain!
har levt med träningsverk i fyra dagar för att vara exakt,
en träningsverk som gör att jag går som en gamling, "pensionärsjävlar" here i come!


- måste även ge en extra applåd till evelin som gjort det längsta inlägget någonsin,
  tyvärr så gav jag upp i mitten, förlåt.

- ett tack till sanna som förvarnade mig att nationella var likamed döden.
  det känns så bra och åka och göra det nu!

- och en hyllning till min pappa som får stå ut med mig, älskar dig! 
  och även till mig själv för att jag får stå ut med honom.

- ps. lana dina skor är värda att behålla!

- en hälsning till maja, kom hem till mig och drick té någon dag, annars våldgästar jag dig.

- ett plus till jessica som höll sitt ord. p u s s 

råälskar min, susannas och jessicas spontana träff idag. Ni är för goa, all kärlek till er.
nej, till sömns nu. har endel och göra imorgon!

puss


Kommentarer
Postat av: poppis

jag kommer, trust me. just little too much in school right now, but i text u as soon as i get the time! :-DDDDDDDDDDDD

2010-12-14 @ 09:20:58
Postat av: Evelin

Hihi, ingen fara :D inte meningen att någon skulle orka direkt möhöhöh

2010-12-14 @ 21:41:04
URL: http://evc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0