jag är inte knäpp, bara lite rädd


somna runt tolv, skönt satan. tänkte ta min skönhetssömn och drömma gott.
det förvandlades till världens äckligaste dröm någonsin, och säg inte att jag har konstig fanatsi.
men iallafall, så skrämde min syster upp mig med att det var en asstor spindel i mitt rum (i drömmen)

vaknaade efter att jag hade sett den, kallsvettig och väldigt väldigt anfådd. fyfan för spindlar.
och inte nog med det, så tittade jag runt, och jag hade ett husdjur precis bredvid mig.
med ett hysteriskt skrik slog jag bort jäveln med täcket, sprang upp och tände lampan.
kunde inte röra mig!
en sekund senare kom mamma och min syster och frågade vad det var?
dom skrattade vill jag lova, medans jag var vettskrämd över att behöva sova i min säng igen.

varenda liten jävla skugga skrämde mig, så jag bestämde mig för att sätta på datorn.
rätt oinspirerad så började skriva min filosofiuppsats. den är almost ready nu!

allt detta hände halv sju på morgonen. :)

lovely morning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0