ett galet örebro

tomma gator och torg, och igår var det fullt.
tror att örebros gator aldrig varit så tomma som imorse.

när jag tog mig i kragen och gick hem till lana för att hämta mina grejer,
var en medelåldersman ute och gick med sin hund, ett par vinglade sig fram.
och jag, lilla jag gick på drottninggatan idag. känns förträffligt bra, uppe med tuppen!

för att summera förra årets sista dag, så måste jag medge att det inte var någon riktigt
höjdare, men att få fira in året med fina människor är det som är värt! pusspåer ♥

nyårslöfte: att absolut inte handla upp min lön de första dagarna,
spara pengarna och lägga dom på någe viktigare än skor och kläder!






god fortsättning mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0